Monday 11 June 2012

NORA DANISH

kenapa tajuk Nora Danish?
entah.
aku pon tak tau.

sebenarnya aku tak tau nak buat apa sekarang.
ada 2 kerja nak hantar 8.40 esok.
tapi aku sangat malas nak berfikir sekarang.

tapi,
aku kena buat jugak sampai siap.
sebab tadi aku dah terkantoi main facebook.
tangan kiri bukak Afidavit, tapi komputer bukak facebook.

kalau aku tak siap,
mesti kredibiliti aku sebagai pekerja yang tak berapa cemerlang ni akan menjadi semakin malap.

silaplaa...
patut aku buat-buat rajin je kan, bukak lexis nexis ke, clj ke..

niat aku baik.
aku nak tunggu Cik Lala.
haha.
konon tunggu kat atas, boleh online carik kes ke kan..
aku memang tahap tak boleh berfikir dah tadi.
sekarang pon
T.T

comel kan Nora Danish?

motif??

En.fakri si kaki buli suka Nora Danish.

hari ni, dari pagi, sampai malam sebelum dia pegi main badminton,
tak habis nak menganjeng aku pasal topic yang agak hangat buat minggu ni.

hadoii..
dah dah la tu.

takde hasil pon la En.Fakri oiii.

lepas tu dah la joyah semacam.

ish ish ish.
bila la pakcik ni nak bertaubat.

sekarang, 1046pm.
by 11.00 pm, aku kena fokus fokus fokus!!!

go go aimi!
u can do it!
berusahalah demi mengejar cita-cita nak menjadi lawyer masuk tv!
weeehuuuu!!!
hahaha.

opsss, dah 10.50.

owh, tiba-tiba teringat sesuatu.
sebelum si pembuli tu balik,
dia ada tanya:
(mesti korang takkan paham ape sebenarnya pucuk pangkal soalan-soalan ni)
tak payah paham la. 
haha

ko serius ke aimi?
jawapan: tak.

aku tau ko tengah mencari.
jawapan: saya tidak mencari tetapi menunggu.

so,
kepada en.fakri si kaki buli,
dah dah la tu ejek ejek i.
adoii.


perjalanan hidup kita masih jauh.
kita takkan tahu apa akan jadi di masa depan.
(gambar credit to sathya)

kalau aku dijadikan daripada tulang rusuk dia, maka itulah jodoh yang dah ditetapkan olehNya untuk aku.
tapi, takkan nak buat DNA test kot kan.
(kalau ya, maka aku cuma boleh berdoa semoga dimudahkan jalan. amin)

kesimpulan:
aku rasa gosip liar si pembuli, cik Lala dan Cik Ida ini harus dihentikan mulai esok!

pleaseeeeeee la korang!!!

fokus kerja!

esok jogging supaya kekal ramping ye Cik Ida dan Cik Lala.
seluar i dah longgar.
ehem ehem.
jeles tak?

biro sukan (en.fakri) kata, hari isnin hari bersukan.
helehhhhh,
dah malam baru nak cakap, baik tak payah.
boooooo.

opsss, dah 11.01pm.
dah lambat. kena denda!

ok, babai.

*****************************************
orang selalu kata, pengalaman akan mengajar kita erti kehidupan.

tapi, pengalaman juga lah yang buat aku jadi seorang yang paranoid.

sekian.

jom siapkan 2 afidavit.






1 comment:

  1. perjalanan hidup kita masih jauh.
    kita takkan tahu apa akan jadi di masa depan.
    (gambar credit to sathya).....Aimi i love this caption...sesuai sangat dengar gambar & also in real life :)
    Sathya

    ReplyDelete