Thursday 21 June 2012

dalam hati ada taman.

tajuk tak boleh blahhh!!
hahaha..




dekat tanah kering bekas gunung berapi macam ni pon ada boleh tumbuh pokok kan.
walaupun pokok ni tak nampak macam cantik pon sebab takde kale merah ke kuning ke..

kesimpulannya,
sekeras mana pon hati seseorang itu,
takde la keras sangat pon :P

sebenarnya, sempena apekah topic kita pada hari ini?
entah la.
aku pon tak tau.
aku tengah malas nak buat apa-apa sebenarnya sekarang.
hari ni balik agak awal. before pkl8 dah smpai rumah.
tapi smpai sekrang aku still pakai baju aku pergi kerja tadi. seluar je tukar :P

tadi petang aku stalk fb seseorang.
seseorang yg sekarang dah jadi suami orang.

ish ish cik bidadari.
tak baik tau tak.

masing-masing dah ada kehidupan sendiri kan.

kepada shahril & jo,
semoga anda bahagia dengan pasangan masing-masing :)

aku pon bahagia dengan kehidupan aku sekarang :)
kehidupan dengan file-file biru berikat reben pink itu.

haha.
kadang-kadang aku fikir,
kalau aku dah kawen nnt,
mesti laki aku bising, 
oii, awak ni nak tido dengan saya ke nak tido dengan file-file berikat reben pink awak ni?

comel sangat kalau laki aku nnt cakap macam tu kan :P

sempat ke aku nak balik masak untuk laki aku nnt?
muntah la dia makan mcd setiap hari.

mungkin aku patut hanta application AG tu?
haihh.
susah jadi dewasa ni. 
macam-macam nak fikir.

beberapa minggu ni, aku suka dengar lagu ni dekat radio.


kelakar :P

lepas tu ada pulak reply untuk lagu ni.
haha.


kepada yang berkenaan,
perenggan ini di dedikasikan kepada anda :P
*malu-malu arnab*
 "ku mau hatimu bukan harta semata,
asalkan hati baik perangai pun cantik 
kira ok suda" =)

omg!!
adakah aku sudah hilang kewarasan?
mana cik bidadari yang materialistik?
mana cik bidadari yang nak suzuki swift sebagai salah satu hantaran??
mana cik bidadari yang tak nak bersusah payah bersama-sama?

hahahaha.

gelak lagi besar.

HAHAHAHAHA

cuba lempang aku sekali!

ok,

bai.









1 comment:

  1. Wah. Sudah ade bf.. Tahniah. Nanti boleh lah I makan nasi minyak..

    ReplyDelete