Wednesday 13 June 2012

durian musang king!

durian memang sedap.
bila aku dapat makan durian ni?
kalau dulu balik rumah nenek mesti dapat makan banyak durian.
sekarang nak makan kena beli.
lepas tu, aku pulak naif.
nanti mesti kena tipu dengan apek jual durian tu.

walaupun durian sedap di makan,
tapi macam sedap jugak kalau aku baling kat sorang pakcik kaki buli ni.

hish!
berani dia!!!!!
hishh!!
aku betul-betul tak puas hati dengan pakcik ni.
siap la dia esok.

mogok bisu!
huh!

ish,
die ni memang takde belas kasihan langsung dekat aku kan.

dah la tengah hari dah frust kejap.

demmmmmmm!
ape yang terjadi dekat aku sekarang ni?
rasa nak hantuk kepala dekat dinding!
tapi nanti pening sapa pulak nak tolong aku buat kerja?
nanti cedera sapa nak hantar aku pegi klinik?
cik mas dengan cik una takde.

pakcik memang seorang pelakon yang hebat la.
clap clap clap.
tepuk tangan untuk pakcik!
nanti i vote pakcik masa Anugerah Bintang Paling Popular ye.
walaupun i suka Aaron Aziz, tapi takpela.
demi pakcik.
pakcik kan lagi hensem dari Aaron kan.
ngehhhh!!!


amacam pakcik?
hensem tak Aaron i?

nota kaki untuk pakcik yang dah pandai stalk blog cik bidadari:
hoo..
ada ubi ada batas,
nanti satu hari saya balas!

itu tidak lucu ok!
seriously, itu tidak lucu sama sekali!

sekian.

***************************
cik bidadari tengah malas nak buat apa-apa sekarang.
[ahh, ko tiap masa pon malas kan]

cik Lala dengan Cik Ida mesti dah tido sekarang.
hmm..

ada 3 pilihan je:
(a) stay up macam burung hantu
(b) wake up, masuk ofis lepas subuh sekali lagi esok
(c) tak payah buat langsung tanda mogok kepada pakcik

pilihan jawapan: (c)

hahahahahahahahahahhahahahaha

berani ke cik bidadari?
ish! taknak la.
aku dah janji nak buat.
nanti aku kena soal dekat akhirat macam mana? sapa nak tolong aku masa tu?
hayokkkk..

*bertaubat*

**********************************

selamat malam semua.

kepada Aaron Aziz, semoga kita berjumpa lagi. 
haha.

kepada si kaki buli: declare war!




No comments:

Post a Comment