Tuesday 19 June 2012

berjimba!

haluuuu!!
selamat hari selasa.
sekarang pukul 7.15 am.
kejap lagi dah kena bersiap nak pegi kerja.
dah banyak pagi asyik masuk awal, so hari ni aku nak masuk lambat sikit la.
tak payah nak rajin sangat la cik bidadari.
haha.

hari sabtu dan ahad,
aku asyik berjimba!
eh, ahad aku masuk ofis pagi, sebab ada hujahan nak kena siapkan.
tapi lepas tu aku sambung berjimba dengan kawan-kawan.huu

malam tadi, berjimba lagi.

karoke :)
walaupun suara tak berapa nak sedap, tapi aku kesah ape.
bukan aku nak masuk AF ke Mentor ke kan.

datang-datang, ladies nite pulak tu.
melalak la engkau 2 jam.

cik Ida siap nyanyi lagu masa putus cinta lagi.
tapi aku tak puas hati sebab lagu aku tersalah ingat nama penyanyi.
aku nak nyanyi lagu Nadia-salam untuk kekasih,
tapi aku pegi carik kat Shima pulak.
cessss.

cik lala pulak, nyanyi dalam kelambu.
ahhh cik lala,
nak malu-malu kucing pulak kan.

cik mas memang kaki karoks,
so takde masalah.
haha.

tapi,
berani cik Ida buat statement macam ni:
eh, tak sangka aimi tau banyak lagu, ingat cuma tau buat afidavit dengan hujahan je.

amboi amboi amboi.
dulu i jiwang tangkap leleh tau tak.
haha.

ok lah,
macam dah kena bersiap untuk iron baju.
sejak dah tak pegi court ni, terasa malas je nak iron baju.
nanti aku nak carik laki yang pegi kerja tak pakai baju yang kena iron lah.
ade tak?

bila nak hanta borang sijil anual ni.
hadoiii..
dah nak sebulan dah long call.. buang masa betul.
macam mana nak dapat gaji lawyer macam ni.
(gaji je ko nak kan, bab pegi court ko malas kan..haha)

berikut adalah bukti-bukti kami bukan budak skema yang cuma tau duduk ofis sampai malam buat afidavit, buat hujahan, buat bundle etc etc.:


tengok mulut cik lala pon tau dia tak nyanyi.

dia cuma makan!

ehem ehem.. tak sangka budak ni tau banyak lagu old skul :P






siap nyanyi lagu senggol-senggolan tau tak.








lagu paling berperasaan cik ida ni nyanyi: mahligai dari airmata. haha





kesimpulan: sesekali berjimba ni memang seronok kan.
ok lah,
babai.

ada 1 cerita pending untuk di update.
tapi asal ada masa je aku mengantuk.
nanti la aku update. (walaupun nanti dah jadi agak basi).
heee..

semalam meeting dengan client, aku boleh terlelap sekejap.
mintak-mintak big boss dengan pakcik-pakcik tu tak nampak.
aku rasa aku tak terpejam kot, cuma aku terkhayal kejap.

ok, babai.
selamat bekerja kepada yang bekerja.
selamat belajar kepada yang masih belajar.
(misi: dalam masa 2 tahun ni nak kumpul duit nak sambung master/syariah)-cuma takut dah tak gigih nak belajar je dah.

babai sayang-sayang semua :)
mwahhhh!!!

************************************
hahahahha.
kelakar tak?
 sebab tu kot orang kata cinta itu buta.

tapi,
macam betul je :P

bila dah suka,
tiba-tiba ko tak kesah pon dah orang tu macam mana.
padahal sebelum ni ko pungpang sangat taknak yang macam tu nak yang macam ni.
haahhaha

gelak kan dia!!!

padan muka.

babai.



No comments:

Post a Comment