Friday 22 June 2012

gapo-gapo!

1.32 am,
baru sampai rumah.
tak taula cik ida di ofis lagi ke tak.

aku dah mengantuk sangat tahap gaban hitam, so aku balik je la walapun tak siap lagi.
tapi, bila sampai rumah takde la mengantuk pulak.

patut aku balik je buat kat rumah kan.
sejuk.boleh online.
takdela sakit hati dengan owner myvi hitam tu.

berani die marah aku!
hoi, kau yg block kereta aku kan.
dah tau double park tu alert la sikit dik oii.

aku tak faham..
adakah adil dan saksama kalau seorang bos itu bagi kerja pada pukul 8, dan nak esok pagi jugak?
kalau 1, boleh la tahan lagi.
ini tak,
dah ada 1, tambah lagi 2.

aku tak sehebat dia,
boleh siapkan kerja tu dalam masa sejam, 2 jam, 3 jam..
semua tu celah gigi dia je kot kan.

hmm,
adakah dia berfikiran yang hidup kami ini adalah untuk diabdikan kepada ofis sahaja?

???

tahap kesabaran seseorang itu ada batasnya.

tapi sebab aku tak menangis lagi, maksudnya keadaan masih terkawal la tu.

nak sambung kerja, tapi.. esok pagi-pagi je la.

*******************************
owh,
hari ni, tak tau kenapa agak berhati ikan bilis.

aku tak pernah suruh sapa-sapa baca blog aku ni kan?
ada ke aku paksa?
tak kan.

memang blog aku tidak berinformasi.
ini cumalah virtual diari.

sekian.

nak tido lah.

gudnite Malaysia.

assalamualaikum.

semoga hari esok tidak seteruk hari ini.



No comments:

Post a Comment