Saturday 19 May 2012

tiada tajuk

Assalamualaikum..
Hai.

Hari ini tidak berapa seronok..
sebab baru mendapat berita yang sangat sedih :(


hmm, takpela.

Allah takkan menguji hambaNya dengan dugaan yang tak mampu dipikul, sebab Dia maha mengetahui kan.

mungkin ada hikmah disebalik apa yang terjadi ini,
dan aku harap, hikmah yang baik untuk aku dan semua orang juga.
amin.

tapi,
tipulah kalau aku cakap aku tak sedih kan.

sebab ia melibatkan sesuatu yang cuma akan jadi 1 kali je seumur aku hidup di dunia ni.

hmm,
aku tak tau lah memang disengajakan, atau memang keadaan tak mengizinkan.
jawapannya cuma dia je yang tau.

takpelah,
walau macam mana pun,
aku tetap nak ucapkan jutaan terima kasih yang tidak terhingga atas segala pengorbanan dia.

tanpa dia, siapalah aku pada hari ini..

aku memang seorang yang ego dan susah untuk menunjukkan kasih sayang.
i'm sorry for that,
but i do love you!
and,
i'm sorry for everything..

ok. abaikan.
aku adalah manusia yang nampak seperti kental dan tidak berperasaan,
tapi sebenarnya dalam hati cuma aku saje yang tahu.

ok,
aku kena buat sesuatu yang lebih seronok lepas ni.
:)

akhir kata:
walaupun seseorang itu nampak macam seronok dan gembira,
tapi tak semestinya dia takde masalah kan?
sebab bukan semua masalah kita boleh cerita pada orang lain.
tapi,
jangan sampai masalah tu memudaratkan diri ye.

sekali lagi,
walau berat pun masalah dan dugaan yang kita terpaksa hadapi
percayalah,



dan, 
segala yang aku tulis ini juga adalah untuk mengingatkan diri aku sendiri.













No comments:

Post a Comment