Wednesday 23 May 2012

EYE TREND

Hai !!

korang rabun tak?
(tiba-tiba terus tanya, takde intro langsung)

alhamdulillah,
mata aku masih sihat.
cuma ada silau je la.
(baru cek mata minggu lepas)

dulu aku ingat,
lawyer ni mesti rabun,
nerd, pakai spec bingkai tebal, kanta 2 inchi,
banyak membaca lah katakan..


ataupun,
aku yang sebenarnya malas membaca sebab tu tak rabun kan?? 

oiiii,
aku kan makan sayur dan buahan tahu!
haaa, sebab tu la.



sebenarnya aku nak cerita,
semalam aku teman kawan aku beli spec baru..
spec dia dah patah..

aku suka kedai tu.
ramah. 
so aku nak promote la sikit.

ni lah kedai aku dengan kawan aku pegi semalam.
dekat pusat komersial, seksyen 7, shah alam.
(sederet dengan nasik lemak cinta sayang)

dia ni sangat baik dan ramah.
dia akan layan je sampai ko jumpa cermin mata yang ko suka.

si mastura jadi model cermin mata pulak.

ehh, orang kedai cermin mata dah telefon.
cermin mata dah siap la!
cepatnyeeee....

ok, babai korang.
nak pegi ambik cermin mata si mastura..

balik ni la aku sambung buat hujahan!
heeee..
jangan tido lepas ni dah la!
:P






No comments:

Post a Comment