Wednesday 23 May 2012

hari ni balik awal!

Hai.
Assalamualaikum..
Selamat Hari Rabu :)
Hari ni seronok, sebab Simba the White Lion takde.
takde la tekanan perasaan aku dekat ofis.
(singa tu tak secomel gambar ini!)

paling penting,
hari ni aku balik awal!!!
6.30 aku dah kemas-kemas nak balik :P

Cik Ida kurus dan Cik Lala takde.
ikot pegi bicara.
sepanjang hari ni aku bertapa dalam bilik aku yang aman, nyaman da tenang itu menyiapkan hujahan.
dari hari sabtu aku buat, tapi tak siap-siap.
hahaha.
poyo je konon weekend boleh siapkan!


 ni masa poyo-poyo konon nak siapkan dekat rumah weekend hari tu.
gigih angkut segala buku.
siap buat nota macam nak final exam.
Dah lah afidavit si Shook Lin ni buat tebal gile!

Haaaa... 
inilah yang jadi bila banyak waktu lapang buat kerja macam siput.
dah nak kena hantar, baru ko kelam kabut kan cik bidadari!
padan muke tak dapat ikot pegi bicara.
(sebenarnye sekarang ni pon hujahan ni belum siap, tapi aku belum ada mood nak sambung)

ohh.
lupe nak cerita,
hari tu big boss belikan kerusi untuk bilik aku..haha..

tadaaa.. comel tak?

inilah si mastura model kerusi oren.

ehhhhh..
Hari ini hari Rabu.
lagi 2 hari nak long call!! 

apesal aku tak rasa seronok?
semua orang seronok nak long call.
lepas 5tahun setengah belajar dekat UiTM tu,
9 bulan merana dalam zaman gelap chambering..
barulah dapat diterima menjadi Peguambela & Peguamcara.

apesal ko tak seronok cik bidadari?
baik ko hantuk kepala ko kat dinding sekarang! 

hmm, 
entahlah.

T.T

takpela.
abaikan.

tapi,
semalam aku terharu dengan adik aku.

sms1: dari cik bidadari kepada adiknya:

sms2: reply si adik kepada kakaknya:

terima kasih adikku.

:)

.........................................
tiba-tiba,
rasa sedih.
sobsobsob.

ok lah, 
babai.


to whom it may concern:
one day you'll be proud of me..
thanks for everything.














No comments:

Post a Comment