Sunday 13 May 2012

angry bird

Hai.
Assalamualaikum :)

apa perasaan korang bila dapat hadiah?
seronok tak?

jumaat lepas,
aku, nik lala dan cik ida kurus dapat hadiah dari big bos.

big boss dan encik Fakhri pegi Muar, ada kes kat sana.
tiba-tiba, bila dorang balik,
dorang belikan hadiah untuk kitorang.

comel tak bos aku?
hahaha.
(waktu mcm ni ko kate la comel kan cik bidadari.. cuba time die marah-marah macam singa, ade ko nak kata dia comel ke? haha)

tadaa.. 
ini lah angry birds kami bertiga.




teka aku punya yang mana satu?
merah ke? biru ke? kuning ke?





haha, tak payah nak teka sangat la kan.

eh cik ida ni, tak sabar pulak die nak tayang muka!



merah ni memang sesuai sangat dengan cik ida kurus ni.
kuat marah dan kuat membebel.
kalau dia marah, muka dia pon dah sama kaler dengan angry bird dia tu.

aku punya yang kale kuning.
hee..
sesuai jugak la kot, sebab aku kan suke cemerut :P
sama la macam angry bird kuning tu.



haa, biru ni untuk nik lala.
amboii, pandai ko pilih baju untuk photoshoot hari ni ye..
sebab baju dia sesuai, ditambah pulak dengan labuci-labuci ala-ala mak datin,
so aku letak la gambar dia extra..haha

aku sebenarnya tak tahu pon angry bird ni katun ape.
almaklumlah, rumah aku takde siaran tv berbayar ni.
game die pon aku tak pernah main.
tapi, bila dapat bantal angry bird ni,
rasa sangat serooonoookkk!!
siapa yang tak seronok dapat hadiah kan?
huu

sapa-sapa nak bagi hadiah tu, sila lah.. jangan malu-malu ..

Terima Kasih 
kepada big boss dan juga Encik Fakhri.



big boss,
ini hadiah kan? bukan rasuah kan?
haha

pesanan penaja:
Katakan TAK NAK kepada RASUAH

sekian.

esok Cik Ida Kurus dan juga Nik Lala akan berkonvo.
TAHNIAH!

TAHNIAH
juga diucapkan kepada 
AHMAD BIN NUSA

korang nak hadiah ke?
(ade ke yang jawab tak nak ye?)

nanti la ye, tunggu meeting tingkap yang seterusnya..

amad,
ada gossip, tapi tak berapa hot la, suam-suam je.


ok lah, babai.








No comments:

Post a Comment