Saturday 14 July 2012

vacancy: chambering student

SELAMAT HARI SABTU

dedicate lagu ini untuk anda semua :) 


merujuk semula kepada tajuk di atas (ayat surat formal sangat),
ya!
saya memang memaksudkannya.


anda seorang yang berhati batu, cekal dan tabah?
boleh menerima tekanan dan bebelan?
anda A dalam subjek civil procedure?
anda A dalam subjek company Law?
anda A subjek Bankruptcy?

haha.

takdelah.
tipu je atas tu.
aku pon bukan hebat pon.
aku belajar memang untuk ambik exam je dulu.
sekarang agak regret la, sebab bila bos tanya mesti aku tak tahu,
so aku rasa sangat bodoh dan tak tahu apa-apa la di situ.
mana nak ingat semua benda kan.
aku ni pulak dah la memang short term memory.

owh,
berbalik kepada iklan tadi.
sekiranya anda masih tercari-cari tempat untuk chambering,
sila hubungi 03-55664284
atau
hantar resume anda ke mhipartners@gmail.com :)

boleh ke buat iklan macam ni sebenarnya?
cincailah.

ofis aku ni best tau.

walaupun kadang-kadang 'best'..
tapi kadang-kadang memang betul-betul best.

aku selalu wonder kenapa aku boleh bertahan kerja dekat sini?
jawapannya: sebab ofis ni memang best!
seriously!

adakah aku nampak macam over promote?
haha.

tak. aku tak tipu.
alaaaa..
stress dan tension tu biasalah.
kerja mana-mana pon tension.

bukan senang nak senang,
tapi bukan susah nak susah.

jadi,
aku bersyukur lah dengan apa yang aku ada sekarang.

ada masa untuk main bandminton lagi tau.
sapa kata kitorang ni kerja je 24 jam?

main dengan bos besar lagi tau

ajk sukan





semangat bos besar bagi arahan, 
"aimi, ko dekat situ, bola belakang je ko ambik"
nak menang punya pasal.huu


muka comot lepas bersukan

cik Lala sibuk sms cik Ida yg jeles dengar kitorang tgh main badminton



cik Lala yg semangat main jugak walaupun pakai baju kurung.
tulaa, sapa suruh tak bawak baju bersenam.

selain bersukan,
ada juga masa makan bersama-sama.
(cik Ida belanja makan ikan stim lemon dekat Andaman,Seksyen 23)

tq cik ida belanja makan.
minggu ni aku murah rezeki sb ramai orang belanja makan :P
alhamdulillah.

ikan stim lemon

udang sambal petai

ayam masam manis dan telur dadar

kailan ikan masin

tomyam ayam

en.fakri yang datang kemudian..

kenalah order lauh tambah untuk en.fakri ni sebab kitorang dah makan nak dekat habis dah.

makcik yang kuat makan

muka-muka terpaksa dengar pakcik bercerita :P hahaha


dua orang ni suka bergaduh.
tak percaya??

haaa. kan aku dah kata.


                                                                         gaya-gaya kepochi pakcik dan makcik.
sorang rosnah mat aris.
sorang ala-ala chef wan! 
hahahahaha


ini pulak gaya-gaya orang dengan shades barunya.
owh pleasseeee!!
ray-ban u olsss. kenalah pakai selalu kan.



so, setakat ni, ada sapa-sapa tertarik dan terasa:
waaaa, bestnyaa firm ni..
bestnyaaa!!!
rasa nak hanta resume sekarang jugak la.
baiknya dorang ni semua.

hahahahaha!!!

ape lagi!
hanta resume anda sekarang :P


elaun: sangat berpatutan untuk area shah alam ni.
serious! aku tak tipu.

okei lah,

selamat berhujung minggu.
kejap lagi nak keluar pegi sacc, nak beli donat untuk kanak-kanak rebina di tanjung karang.
esok nak balik kampung :)

tak sabar jugak nak bagi apam ladybird kepada mereka :)

babai.


8 comments:

  1. Boleh tw ni firm bidang apa......

    ReplyDelete
  2. general liti. major in civil. criminal sikit.convey pon sikit.

    ReplyDelete
  3. nak tnye.. skrg nie, firm nieh ade lg x???

    ReplyDelete
  4. ya. firm ni memang ada lagi. tapi dah tukar no telefon tapi email sama lagi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete
    2. oowh yeke.. thnx 4 da info.. heee

      Delete
  5. skang nie still ade kekosongn untuk chambering lagi tak??

    ReplyDelete
  6. boleh tanya nama firm ni apa? saya tgh cari tempat chambering, firm ni ada open utk chambering student x?

    ReplyDelete