Thursday 12 July 2012

cik bidadari dapat hadiah :)

haluu!!!!

tiba-tiba rasa malas nak buat apa-apa.
tiba-tiba ke??
macam selalu je kan ko ni malas nak buat apa-apa.
hahaha.

isnin hari tu aku dapat hadiah dari kawan terbaik aku di dunia yang fana ini.

terharu aku.
aku tak sangka dia akan belikan aku hadiah itu.huu.
dia kata sempena long call aku hari tu dia tak bagi hadiah :P

terima kasih cik mamas :)
 i lap u lah!


tadaaaa..
inilah hadiah tersebut.

cik bidadari dapat purse baru :)
weehuuuu.
cantik kan!
cik mas mmg tahu selera dan citarasa aku kan. haha.

tq cik mamas. tq soo much!!

aku memang nak beli purse baru.
tapi..
aku kan kedekut. 
haha.

cik mas tau aku carik-carik purse baru sebab hari ahad hari tu kitorang pegi makan dekat Setia City Mall,

berikut adalah gambar-gambar kitorang pegi makan special.
ada orang belanja sebab dia dapat gaji. haha.
[semoga sentiasa dimurahkan rezeki]

first time kitorang makan dekat sini..
ni la best nye bila dah kerja kan, 
boleh makan sedap :P
masa belajar nak makan sedap dan mahal ni, kena fikir 44 kali.haha.







masa ni aku demam kura-kura, so kena lah makan sup.
[tapi, minum ais kan. heee]


ni la makanan kitorang order.
ada lagi satu makanan tapi lupa ambik gambar.

siap bakar depan kitorang lagi.

haha. 
ye ye.
aku tau korang dah berpuluh kali, mungkin beratus kali makan kat sini.
tapi aku baru pertama kali ni.
jakon la sikit :P

cik mas, nanti next gaji kite cuba makanan mahal yang lain ye.haha

lepas makan dengan kenyang sampai buncit, solat mahgrib, lepas tu pegi la window shopping,
dia carik beg kerja, so aku pulak usha-usha la purse tapi takde yang cantik dan murah :P
huu.
tu la cik mas tahu aku nak beli purse baru.


tiba-tiba...
hari isnin tu,

dah dapat purse baru :)

sekali lagi,
terima kasih cik mas :)

hari ni pulak,
rasa seronok sebab bila bukak bar council, search MHI,
nama aku dah listed!
yeayyy!!
(over sangat aku)

tunggu dapat pc, boleh la dapat gaji lawyer--dari sudut gembira

dari sudut tak gembira pulak-- lepas ni dah kena pegi court la.
selamat tinggal baju dan tudung  berwarna-warni, dan juga kasut pelangi.

cik mas, nanti kalau ada banyak duit kite pegi jalan-jalan negara bersalji ye.huuu.
[tapi kena bayar hutang ptptn dulu.hehe]

[sila jangan gelak! ini memang salah satu angan-angan aku nak pegi jalan-jalan negara bersalji!]

okei lah,
kena buat kerja ni.
babai.

kepada cik mas,
u are my bestest friend in this world!
thank you so much for being my friend :) 







No comments:

Post a Comment