Sunday 29 April 2012

tiba-tiba..


tiba-tiba,
aku terasa beberapa masalah yang membebankan kepala otak aku dah hilang..
alhamdulillah..
terima kasih kepada adikku..
AMIRUL AFIQ
yang besar tu.. yang kecik tu adik aku jugak, Hikmat Wafiy..

amacam? ada yang berkenan kat adik aku ni tak?
engineer wooo :P haha (promote adik nampak cik bidadari) haha
meh aku bagi can korang usha adik aku lagi..

oppssss... mesti korang rasa melepas bile tengok gambar ni kan?
haha.. 

mengikut sumber, adik aku single lagi.. sapa-sapa berkenan, boleh la cuba jaya..heee

sekali lagi, TQ so much abang kerana sudi menolong kakak mu yang malang ini.. 

dulu masa kecik-kecik tak sabar sangat nak jadi dewasa..
bila dah dewasa ni.. hmm.. macam-macam benda nak kena fikir..
seronok kan jadi kanak-kanak..
walaupun kene pegi sekolah, buat kerja sekolah..
tapi, aku sangat benci kehidupan bekerja. 
(kecuali part dapat gaji tu aku suke la)




macam seronok kan jadi kanak-kanak?
dorang tu adik-adik aku.. Hikmat Wafiy & Dinie Uzair..
walaupun setiap kali aku balik rumah, mesti akan dengar dorang ni bising-bising berebut mainan la, berebut tv la, pastu mesti ada yang akan nangis..
tapi, tiap minggu mesti aku rasa nak balik, sebab rindu nak jumpe dorang ni semua..
(wafiy, dinie, ammar yang dipanggil bangchik, kakak dan juga adik aku yang badan berketul sebab selalu tolong ayah aku kat kebun..Aizat)

ok lah,
walau macam mana pun, aku tetap takkan jadi kanak-kanak semula kan..haha
oleh yang demikian, 
marilah berusaha untuk menjadi matang
dan berusaha untuk sentiasa memperbaiki diri :)

untuk renungan bersama,
setiap yang berlaku pasti ada hikmahnya..

sayonara :)

No comments:

Post a Comment