Thursday 13 December 2012

happy birthday kak ina!

12.12.12
ada seseorang yang bertambah umurnya.
huu.
Happy Birthday Kak Ina :)

walaupun dan 34 tahun, tapi kak ina maca 24 tahun u olssss!
dan kalau kak ina pon mcm 24 tahun, i apetah lagi. macam 17 tahun la auuwww.
sweet 17 gituu 

hari ni aku tak keluar walau 10sen pon untuk makan. 
balik court, buat air milo dekat ofis, lepas tu ayu bagi karipap.

lepas tu, agak-agak mcm dah nak lapar tu,
terasa nak pegi beli makanan, tapi tiba-tiba rezeki datang bergolek
kak ina call cakap nk bawak balik makanan.
Alhamdulillah. murah rezeki aku hari ni.
semoga bertambah-tambah lah murah rezeki kak ina ye.

orang yang konon rajin orang panggil makan konon buat kerja lagi

barisan orang yang lapar

Nadia omaigoshhh <--dia suka sebut perkataan ni


bacaan doa oleh ustaz Dollah

makanan disponsor oleh En.Zury


Happy Birthday Kak Ina.

sepatutnya memang orang yang birthday dia hari tu yang kena belanja orang lain kan sempena dia bersyukur dan gembira dipanjangkan umur lagi pada tahun ni.

tapi..
nanti masa birthday aku mintak ampun la ye.
jangan korang mintak aku belanja korang pulak.
sebab:
1. aku kedekut 
2. aku tengah berjimat-cermat dalam menjayakan misi 2013 untuk beli rumah
3. aku juga kena berjimat cermat sebab berangan-angan nak sambung belajar 
(dah takda dah scholar PAMA) 
4. nak simpan duit nak pegi meminang penyu. eh eh??

baiklah,
sekian sahaja.
salam.

*********************************************
dah masuk pertengahan Disember.
how fast time flies.

30.11.2012 yang lepas,
masuk tahun ke-6 tanpa ibu.
semoga ibu aman di sana dan ditempatkan dalam golongan orang yang beriman.
amin.
al-fatihah
*rindu mihun goreng ibu masak. rindu pengat pisang juga*
tula dulu malas belajar masak.

5.12.2012
birthday ayah yang ke-50
bapak den dah masuk usia emas.
hoho.
semoga ayah dikurniakan kesihatan yang baik dan murah rezeki.


No comments:

Post a Comment