Thursday 9 May 2013

ini adalah DILEMA bukan buah DELIMA.

hai semua.
Assalamualaikum :)

hari ni bangun pagi..
apa yang aku fikir adalah nak cuti sebulan tanpa gaji!
boleh tak?

aku dah tak bernafsu nk buat kerja.
inilah hasilnya.
curik tulang membuat blog.

aku tatau nak kata apa yang aku rasa.
ada macam-macam perasaan.

walaupun baru setahun,
kalau baby belum pandai jalan pon lagi.

tapi,
aku rasa mcm letih.
malas nk layan.

bak kata dak ecah,
memerlukan satu environment yang baru.

aku rasa,
aku mcm nk jadi surirumahtanggasepenuhmasa la..
siapa ada jawatan kosong tu bagitau la aku.
nak hanta resume.

gaji boleh nego.

haihh.
oklah,
dari aku merepek,
baik korang pegi makan kerepek kenyang juge.

aku nk sambung buat kerja.

babai semua.

-----------------------------------------------------
demam PRU13 tak habis lagi.
gambar ni menarik perhatian aku.


ayah,
if one day i'm not a lawyer anymore,
i really hope that u still proud of me as your daughter.

regards,
anak ayah yang degil.




No comments:

Post a Comment